Godzijdank: Van Mierlo vs. Millitante Vrijheid van Meningsuiting

Mon Feb 27 18:55:07 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 27-feb-2006, at 17:34, Mark Giebels wrote:

> Klinkt niet bepaald als een pleidooi voor de vrijheid van
> meningsuiting voor extremistische Moslims...

Nee, maar het klinkt ook niet als het pleidooi voor onbeperkte vrijheid
van meningsuiting dat Fluks haar in de mond legt. :-)

> En helaas denk ik dat dat ook voor Hirsi Ali opgaat.

Nou, laten we dan wel de historisch gezien correcte volgorde aanhouden.

Mark, ik had eigenlijk je naamgenoot op het oog. Ik dacht: ik geef een
voorzet, dan kan Fluks die met veel lawaai inschieten, in eigen goal
uiteraard.

Maar goed, laten we even afwachten welke kant hij nu weer op
dribbelt. ;-)

Erik vdMb