vergeten naar de lijst te sturen

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Mon Feb 27 13:22:10 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert Bakker wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> De uitslagen doen er wel toe, Ger, maar alleen als je ze vergelijkt met de
> gemeenteraadsuitslagen van vier jaar terug. Dát is een eerlijke vergelijking,
> voor D66 en ook voor alle anderen.

Een appels met perenvergelijking, Bert. Er zijn immers veel meer lokale
partijen. Die hebben geen landelijk netwerk van zich verkledende apen.
Lokale thema's komen ook maar niet echt boven drijven door hun
inmenging. Elke zichzelf respecterend democraat zou zich schamen in de
'zaken' van anderen (equaal) op te willen treden.

 > Ik verwacht trouwens dat we ten opzichte
> daarvan ongeveer gelijk zullen blijven.

'We'? 'We' doen niet eens mee .....

 > Te laag dus :-/

Voor wat? Ik las net nog dat D66 teveel invloed heeft. :)

Henk Elgeeert