Van Mierlo vs. Millitante Vrijheid van Meningsuiting

Sun Feb 26 22:55:23 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Terrassen-nihilist Jan Paternotte mag van Mierlo dan belachelijk maken,
voor mij is het een hele opsteker dat onze Hafmo hetzelfde zegt als ik.
Er is wel degelijk een juiste koers voor D66 mogelijk. Nog steeds.

De juiste koers is de koers die consistent is met het verleden van de
partij en die niet leidt tot de ondergang.

Waarom zien al die liberale cowboys niet in wat ze aan het aanrichten
zijn met hun gebazel ? Ik heb inmiddels een paar mensen verteld wat
die Paternotte op z'n website heeft gezet; de reactie was dat deze kleu-
ter vrij ernstig gestoord is. En waarom zeikt ook van der Laan nu weer
over de horeca ? Er spelen in de politiek toch echt wel andere dingen
dan homo's die zich klem zuipen.

Hoe is het mogelijk dat zovelen in D66 zo koppig precies het tegenover-
gestelde doen van wat het nuchter verstand ingeeft ? De peilingen spre-
ken boekdelen: de burger wil dit D66 niet, dit D66 is volkomen overbo-
dig.

Marc Fluks, Amsterdam