Nihilisme in D66: Aan welke kant van de drempel mag een deurmat liggen ?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Feb 25 15:55:23 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou Henk,

Met de karnaval nu lees je meer spreuken en opschriften met meer inhoud dan
die gweldige regeltjes.
Sommige dingen kloppen wel hoor:
De formulier van belastingaanslag wordt niet zwaarder door het bedrag wat je
moet betalen.
Doorgaans blijft het aantal cijfers van je salaris gelijk als je 5%
inlevert.
Benzine duur? Nee hoor, ik tank altijd voor 20 Euro.

Asologica kan je het ook wel noemen.

Ger