Ebru Umar over geilen op Hirsi Ali

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sat Feb 25 01:38:28 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

e.ouwehand1 wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Dr. Marc-Alexander Fluks heeft op vrijdag, 24 feb 2006 om 15:28
> (Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> ik ken de van gogh stal niet (?)
> zijn dat de medewerkers aan metro/spits?

> vind ik ook maar ik weet niet of ze schuldgevoel heeft?

"Mijn persoonlijke afkeer voor jou begon tijdens de lunch, waarin ik jou
het telefoonnummer van Theo van Gogh gaf. De allergrootste fout uit mijn
leven, maar dat is een ander verhaal.", schrijft ze.

> ik heb haar aha op tv anders horen en zien zeggen

Daar heeft ze haar een leuke open brief over geschreven.
http://www.propriacures.nl/archief.php?artikelid=397

> vind ik onzindelijk redeneren. bewijst geenszins ebro umars gelijk

Kom kam Elma, dit is al even onzindelijk. Bewijs jij nu eens jouw
gelijk? Dat kun je immers niet !! Derhalve flauw.

Ebru Umar, reageert naast emotioneel, ook inhoudelijk.

Henk Elegeert