Cachi boompje

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Feb 24 16:15:48 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels heeft op vrijdag, 24 feb 2006 om 14:37 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

ROFLOL. doe maar. ze klinkt heel aantrekkelijk, al zal het jongetje in
kwestie dat nog niet kunnen zien. ;)
die is nog into soldaatjes en koibois. ;)

> Het wordt steeds drukker... Weet je zeker dat ene Henk in de boom hem
> niet zal afschrikken...?

welke henk?
er zitten er hier minstens drie. mogen die allemaal komen? ;)

> Ik ben geen verlichtingsfundamentalist Elma. Maar ben wel altijd al
> voorstander geweest van het principe dat de burger zelf de eigenaar
> zou moeten zijn van zijn/haar persoonsinformatie (breed, incl. medisch
> e.d.), niet de overheid.

eens

> Met de consumentenbond ooit nog eens een interessante discussie over
> gevoerd tijdens mijn tijd in de programmacommissie. Technisch moet dat
> mogelijk zijn. Maar zoals ik al aangaf, is het hoofdprobleem de
> betrouwbaarheid en vooral wil van de overheid, men geeft dan immers
> nogal wat (potentiele) macht uit handen.

psies.
en ik wantrouw in deze iedere overheid, want wat mis kan gaan gaat mis,
en een ongeluk zit in een klein hoekje.

> Ik ga snel nog wat aandelen Transavia kopen...

LOL, doe maar, goeie tip, ff mijn portemonnee pakken

gr elma