Ebru Umar over geilen op Hirsi Ali

Fri Feb 24 15:28:01 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Elma Ouwehand <e.ouwehand1 at CHELLO.NL>,
>dank marc-a fluks, voor de url van een fantastisch goede column
>ik bewonder ebru omar zeer. die gaat het nog ver schoppen

 Ze is de enige uit de 'Van Gogh'-stal die ik wel weet te pruimen.

 Ze gaat duidelijk gebukt onder een diep schuldgevoel dat zij het was die
 Van Gogh en Hirsi Ali aan elkaar heeft voorgesteld (pleit voor haar, lijkt
 mij - AHA heeft er daar in elk geval geen last van). Aan de andere kant:
 het geeft haar kritiek op AHA ook weer iets authentieks. Ze zat er immers
 zelf bij.