Alle Nederlanders in geheim Opsporingsregister

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Fri Feb 24 11:36:16 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Eens Erik. Met privacybescherming doel ik dan ook op het opslaan op een dusdanige wijze dat er zonder medewerking van de burger zelf niets zinnigs uit de database te halen is. Met een betrouwbare overheid bedoel ik dat we ervan uit kunnen gaan dat men niet stiekem toch de sleutels of de onversleutelde gegevens ergens anders in het geheim opslaat.

Groeten,
Mark Giebels