Haweya Ali: foto's, prijs, school, sluiers en werk

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Wed Feb 22 16:09:17 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, Feb 22, 2006 at 03:49:13PM +0100, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Haweya Ali is medewerker aan dat programma. Haar foto's staan online op,
> Het evenbeeld van AHA dus. Misverstand lijkt me onmogelijk.

Beiden sprekend homo sapiens, inderdaad. Daar ben ik bij jou nog niet
zo zeker van. Ik herhaal m'n oproep nog maar eens: je zou Ayaan eens kunnen
gaan confronteren met je vragen omtrent haar biografie, in plaats van
je geschifte bokkesprongen hier op ons los te laten.

De groeten, ook aan Fifi.
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |