Wolt Ihr das totalen cartoon ?

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Wed Feb 22 12:40:56 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks heeft op woensdag, 22 feb 2006 om 11:05
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>

>  niets dat Lenny in een bepaalde hoek zette. Hij afficieert zichzelf
> als
>  AHA-gelovige (moeten we daar langzamerhand geen woord voor hebben,
> Hirsist
>  of zo ?), dat weer wel.

ja, goed voorstel marc. goeie naam ook.
ik ben ook een hirsist.
kom bij de club, ik stel voor dat ik vast het secretariaat op me neem?

>  N.a.v. de opmerkingen van Mark Giebels <mark at GIEBELS.ORG> over AHA in
>  Berlijn...
>
>  Waarom deed ze dat eigenlijk in Berlijn ? Behalve dat ze zelf medever-
>  antwoordelijk was voor de cartoonoorlog (dus inmiddels enige
> tientallen
>  doden op haar geweten heeft)

jaaa!
goddelijke krachten heeft ze: Hirsi for God!
mijn secretariaat stijgt in de vaart der strijdende volkeren! :))

>  en er zelfs nog wat extra tegenaan ging,
>  deed ze dat ook nog eens in Berlijn daar waar ze in Den Haag werkt en
>  woont. Wie boekte dat zaaltje in Berlijn, welke impresariaat heeft ze
> ?

(fluister: ik had dat jullie nog niet verteld, maar ik was eigenlijk al
met dat secretariaat begonnen, en had dat zaaltje gehuurd. niet verder
vertellen, hoor.)

>  Niemand die zich dat afvraagt.

nou jij, marc, gelukkig wel. als we jou toch niet hadden, wij van de
goddelijke krachten. ;)

> We moeten het allemaal heel prachtig en
>  'dapper' van haar vinden. Maar niet: gek. Terwijl het dat dus wel is.
>  Knettergek.

psies. goddelijk gek. :)

>  Overigens heb ik nooit begrepen waarom een skepticus als Henk Vreekamp
>  zo in AHA is. Gisteren weer van dat zusje dat al dan niet zelfmoord
> ge-
>  pleegd heeft (nu weer vermoord of niet, in volgende biografieen zal
> die
>  zus wel levend zijn opgegeten). Tamelijk walgelijk allemaal, eerlijk
>  gezegd. Waarom de eigen zus de grond intrappen door te zeggen dat zus
>  dacht dat ze Maria was ? Dat doet een fatsoenlijk mens toch niet ?

nee, maar een Godin wel, marc, get used to it.

>  En
>  waarom studeerde zus in Nijmegen terwijl ze bij AHA in Leiden woonde -
>  met een universiteit om de hoek ? Nieuwe raadsels.

isse simpel. zus had een bezem om mee te vliegen.

>  Hoe weten we trouwens dat AHA uberhaupt een zus heeft (had), waarom
>  vernemen we de naam van die zus pas nu (wel makkelijk met Googelen,
>  trouwens), waarom werd Haweya gek bij haar zus, waarom liet zus haar
> in
>  die toestand naar het buitenland gaan en deed ze niets om haar te
>  helpen ? Moet dat verhaal soms nog gefantaseerd worden ? Ik vermoed
> van
>  wel.

(fluister, je bent ons allemaal ver voor, dus nu zal ik het maar
opbiechten, het secretariaat is stiekem al bezig met het schrijven van
het nieuwe Boek Genesis. ssst niet verder vertellen hoor. ;)

>  Er liggen nogal wat onbeantwoorde vragen, lijkt mij. Er zal wel hard
>  gewerkt worden aan nieuwe biografieen

zijn we mee bezig.

>  die ook daar antwoorden op moeten
>  geven, of die -en dat is waarschijnlijker - volledig voorbij gaan aan
>  eerdere uitspraken.

Bijbels/Thoras/Korans hoeven niet consequent te zijn, alleen maar
geloofd te worden. ;)

>  Nieuwe raadsels, nieuwe vragen. En ouwe koek. Voortdurend dat gewroet
> in
>  tal van pseudo-verledens. Nooit eens wat ze nu eigenlijk wil.

nee, we zijn slim, op het secretariaat. ;)

gr elma (secretaris Hirsist)