Wolt Ihr das totalen cartoon ?

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Feb 21 08:19:00 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hmm, je gebruikt een communicatietechniek, beter nog propagandatrucje, om
een tegenstander te vloeren: je overdrijft iemands uitspraak om vervolgens
je eigen overdrijving te vloeren. Als iemand het op een punt met AHA eens
is hoeft'ie nog geen "AHA gelovige" te zijn.

Gebruiken meer skeptici propagandatrucs, of komt skepticisme in het
algemeen neer op het alleen maar gebruiken van propagandatrucs om de eigen
argumentatie te staven?

hv,u
------