Ze weten het niet misschien maar willen het ook niet weten.

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Tue Feb 21 16:19:01 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger heeft op dinsdag, 21 feb 2006 om 15:29 (Europe/Amsterdam) het
volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Zojuist in het vragenuurtje.
> Over de transportbedrijven, het valt wel mee is de vrije vertaling van
> hetgeen de staatssecretaris er van maakt. Het laat duidelijk zien dat
> hij dus echt niet weet waar het over gaat. Of nog erger het niet wil
> weten, of doet alsof.

het laatste denk ik toch
en ik weet helaas ook niet precies waar het over gaat
voor iemand zoals ik die er van buitenaf naar kijkt is die
dienstendinges niet echt goed te volgen

> 300 Meldingen van het FNV doet hij af met 300. Nee, 300 meldingen over
> waar die dingen gebeuren en dan op flinke schaal.
> Er worden 25.000 tot 30.000 vergunningen worden vergeven elk jaar dus
> een stijging van 25.000 tot 50.000 in de werkeloosheid na openstelling
> zou niks bijzonders zijn. Hij wil het echt niet weten en heeft nog
> nooit met zijn poten in de modder gestaan. Allemaal gezwets van achter
> een bureautje.

dat klopt denk ik helemaal

> Hoogervorst: Het zal wel meevallen misschien, maar ik elk geval geen
> chaos. En ach ja, het CBS heeft het wel vaker mis.

ik deel je wantrouwen
hoorde vanmorgen hoogervorst (?) raar want het ging over het huurbeleid
van dekker.
de gevolgen daarvan vallen ook reuze mee zei de spreker.
ik hoorde ook mária van veen oproepen tot demonstratie op 6 (?) april
in amsterdam (?). jeugdherinneringen voor mij uit de jaren 80 (toen was
ik al ruim 40, dus hoezo jeugd, maar goed). ik was weer even helemaal
terug. ;) mária van veen was toen voorzitter van de fnv vrouwen, de
oprichters van de vrouwenvakscholen, ik zat in het bestuur van de
vrouwenvakschool school in tilburg. nostalgie. :)

gr elma, bepaald niet aan het oogsten deze week. :( maar dat terzijde.