autisme > AHA ontsluierd

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Tue Feb 21 15:40:52 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks heeft op dinsdag, 21 feb 2006 om 14:33
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> --> Die film, Being There (subtitel: A story of Chance), gaat over
> Hirsi
>     Ali !

I disagree, maar dat verbaast niemand hier.

ik heb het boek in de kast staan, de film meerdere malen gezien, en ik
deel je bewondering. zeer aan te bevelen.

dank voor de urls.
van een van je urls geplakt:

"The only subject Chance can talk about is gardening, knip "

ik heb het boek ook gelezen als een verhaal over een autist, een 'idiot
savant', die maar over één onderwerp kan praten.
wij hebben autisme in de familie. I know what I'm talking about. zie
ook:

http://www.autisme-nva.nl/
home.html?mnu=tmain100:shome&s=1&l=nl&t=1140532829

is leerzame lectuur. ;)

en volgens mij is AHA bepaald geen autist maar een politica die één
issue gekozen heeft.

autisme ziet er anders uit. Zoals in Being There, en zoals op meerdere
plaatsen waar ik het tegen kom. ;)

gr elma