Voor Marc-Alexander: COC en D66

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Feb 21 12:50:11 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik zag nog niet zolang geleden dat de lengte van het geslachtsorgaan voor de
gemiddelde homo een erg belangrijk visitekaartje is. Volgens dat berichtje
over een onderzoek wat er gedaan was ernaar. Stond op het internet.
Het zal toch niet dat......... nee, dat kan nooit:)))))) En ook nog gouden
eieren?:)))))) Kom nou Marc.
Veel plezier als je gaat vanavond:)))

Ger