Voor Marc-Alexander: COC en D66

Mon Feb 20 18:10:34 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Mark Giebels <mark at GIEBELS.ORG> citeert mijn prioriteiten-lijstje.
>3. De website nieuwesolidariteit.nl wordt opgeheven ?
 en merkt op,
>Is bevroren.

 Is dat zo ? Tja, die naam he ? Ik vind dat zo'n naam dus niet door de
 beugel kan. Tamelijk dwangmatig en zo. Wie daar iets neerzet, schaart
 zich achter een dergelijke naam. Discussie kan dan niet meer.

 Uit mijn prioriteiten-lijstje,
>4. Het manifest wordt afgeblazen ?

 Mark,
>Lijkt me nu ook verleden tijd.

 Ja ? Ik moet het eerst nog zien, hoor. Lousewies kan natuurlijk weer
 wel goed schrijven (wat er bij Boris-I uit de pen vloeit, vind ik erg
 droevig), die kan nooit met dit stuk komen.

 Uit mijn prioriteiten-lijstje,
>6. D66 breekt met het COC ?

 Mark,
>Je zou al met al kunnen concluderen dat het de goede kant op gaat met je
>prioriteitenlijstje. Punt zes kun je morgenavond helpen verwezenlijken.
>Dus waarom geen acte de presence geven?

 [Dat gebeurt dus juist niet daar]. Nog even afgezien van dat ik morgen
 een afspraak heb, hoor ik daar natuurlijk niet thuis. Dit is een toogdag
 van de voorstanders. De werkelijkheid keert hen toch de rug toe, dus laat
 ze maar een avondje lekker zitten keten. Nu kan het nog.

>En anders bel je AHA even op, die wil vast wel weer even boos worden op Job
>dat je geen politiebescherming krijgt en je zo het vrije debat onmogelijk
>wordt gemaakt... :-)

 Die vind ik wel leuk.

 Opmerkelijk: volgens google *bestaan* er geen cartoons over Hirsi Ali. Dat
 is op z'n zachtst gezegd wat raar. Een beetje heksenketel leent zich wel
 voor een cartoon.