Cartoonprotesten

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Feb 20 10:43:52 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> beste ger,
>
> Je denken en antwoord is befuddled. Je gebruikt jouw
> weergave van wat ze gezegd zou hebben om mijn punten
> te weerleggen. Het ging niet over Hirshi, het ging
> over 2 rabiate vooringenomen lijsters jij en Marc. Die
> elke vergezochte, meestal onbewezen,  'reden'
> gebruiken om Hirshi te beschimpen.

Alles wat zij zegt is zo'n beetje fantasie en niet bewezen, ze liegt en
bedriegt en van elke verhaal van haar bestaan wel 10 versies.
Rabiate en vooringenomen? Moet of mag ik nu beledigd zijn? Laat even weten
dan kan ik me daaraan aanpassen.

> Voorbeeldje (op jouw niveau):
> "Het is duidelijk waarom Ger het nooit veel verder
> geschopt heeft dan vakbondsmannetje, hij kan niet
> denken". Das geen argument Ger, dat is een schimp!

Nee hoor, Lenny, niks schimp, ik was er tevreden mee dus verder hoefde niet
zo.

> Jouw opmerking zo van: hou jij haar vast dan schop ik
> haar het land wel uit, is geen argument. Een argument
> is heel wat anders.

Geen argument nee, maar het is wel normaal dat we mensen die de boel
belazeren het land uitschoppen, vraag maar aan Verdonk. En als het niet
bewezen is wordt er alles op alles gezet om te zien of men het kan bewijzen.
Vraag maar aan Verdonk en Donner.

> Ten laatste. Zij dicht jouw helemaal niets toe
> Ger.Maak me sterk dat ze je niet kent, en er geen
> enkele behoefte aan heeft omdat te veranderen.
> (Dat geldt ook voor mij neem ik aan)!

Ze kent ook mij vrijheid van meningsuiting toe dacht ik, maar ik kan me
vergissen. En nee, haar leren kennen, moet er niet aandenken.

> Het blijft helaas armoe ger!

Klopt ja, maar wat wil je met dergelijke politieke lui.

Ger