Cartoonprotesten

Mon Feb 20 10:35:46 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik eerder over de door Elma ouwehand <e.ouwehand1 at CHELLO.NL> onderstelde
 misogynie,
>En daar waar het AHA zou betreffen: die haalt het er zelfs steeds bij -

 Elma,
>ja natuurlijk de mishandeling en de rechten van vrouwen binnen de islam is
>haar onderwerp   ik kan het ook niet helpen.

 Maar je haalt het er wel bij. Daarmee suggereer je dat jij achter AHA staat
 - en dat is een GroenLinkser onwaardig. Nog even afgezien van het feit dat
 AHA alles maar verzint.

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>,
>Marc, wat heeft gezeur over het asielverleden van Hirsi Ali nou te maken
>met haar opinie?

 Daar gebeurt precies hetzelfde. Hirsi Ali verzint ter plekke een verhaal,
 waarover dan ook. Over haar verleden, haar toekomst, haar meningen, haar
 films. Dat maakt in het geheel niet uit. Jij suggereert dat ze een draaikont
 is, maar dat is ze nu juist niet. Ze is inconsistent in haar antwoorden en
 dat is heel iets anders.

 Lenny <geensloof at YAHOO.COM>,
>Als je dezelfde opmerkingen of beledigingen zou maken over een bekende
>Islamiet had je een vette kans op een dreigbrief of erger.

 Ik beledig niet, AHA beledigt. Er wordt door AHA een sfeertje gecreeerd
 dat mensen die niet in haar verhalen trappen  'tegen de vrijheid van me-
 ningsuiting' zouden zijn. Terwijl AHA zelf de VVM als geen ander vertrapt.

>Gelukkig hebben wij Marc als mannelijke vertegenwoordiger van het "verwarde
>menselijk denken"

 AHA had het niet beter kunnen verzinnen. Merci voor de illustratie...  :-)