Cartoonprotesten

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Mon Feb 20 08:36:44 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger & Marc,

Als je dezelfde opmerkingen of beledigingen zou maken
over een bekende Islamiet had je een vette kans op een
dreigbrief of erger. Dat is dus het verschil tussen
tolerantie en intolerantie.

Van mij mag ze alles zeggen, ik ben gelukkig in staat
het kaf van het koren te kunnen scheiden zonder hulp
van buiten.
Het probleem is dat jullie voorgeven voor vrije
meninguiting te zijn, maar in feite hier getuige geven
van tegendeel.

En je maaket je dus schuldig waar je haar van
beticht..

Armoe!
Lenny

http://mail.yahoo.com