Cartoonprotesten

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Feb 20 07:43:46 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Leuk Henk, ik zocht het even op, online en daar kwam het niet voor.
Trouwens wat kan mij dat ook schelen. Als er in de politiek zo gesproken zou
worden en de burger er de dikke van Dalen naast moest leggen hadden we daar
commentaar op. Maar oke, we weten nu dat er mensen zijn die een moeilijk
woord kennen, dus is het goed zo.

Ger