Cartoonprotesten

Sun Feb 19 21:13:32 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Elma Ouwehand1 <e.ouwehand1 at CHELLO.NL>,
>'deze heks' is nederlands staatsburger. die onder het nederlandse recht
>valt.

 Behalve toen ze de zaak oplichtte... en daar gaat het nu net om...  :-(

>vergeet vooral niet te vermelden dat verdonk ook nog een vrouw en
>toverheks is, voor wie geen brandstapel groot genoeg zal zijn.

 Dat is toch een ietwat misplaatste grap na de brand in Schiphol ?

 Martijn Meijering <mmeijeri at XS4ALL.NL>,
>Vanwaar toch die woede tegenover AHA? Antipathie of minachting kan ik me
>voorstellen, maar waarom boosheid?

 Mogelijk omdat ze aanstuurt op een wereldoorlog ? Mogelijk omdat ze Mos-
 lims kapot wil maken ? Zoiets zal het wel zijn.

 Je vraag moet uiteraard luiden 'Vanwaar toch die adorering van AHA?'
 Daar gaat het immers over. Millitante idioten die met hun 'vrijheid van
 meningsuiting' als wapen de maatschappij hopen te ontregelen - net zoals
 de nazi's dat deden.

>Uit een psychologische test "bleek" laatst dat mijn vrouwelijke kant
>bovengemiddeld ontwikkeld was. Ben ik dan een androgyne zeur?

 Maar jouw vrouwelijke kant zit onder de gordel - zo kan ik het ook  :-)

 Ger Arts <gmw.arts at HOME.NL>,
>Net opgezocht Elma, bestaat niet in de dikke van Dale, ik kan er ook niks
>aan doen hoor.

 Misogynie is een zelfstandig naamwoord, geen bijvoegelijk. Mogelijk is
 dat het ?

>Heb je ook nog een moeilijk woord voor mannenhaat,

 misandrie (ook een zelfstandig naamwoord).