Cartoonprotesten

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun Feb 19 21:01:20 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Heb je ook nog een moeilijk woord voor mannenhaat, misschien dat er dat wel
in staat?
Je bedoeld eigenlijk te zeggen dat je over politici alles mag zeggen zolang
het maar geen vrouw is. Ik heb veel commentaar op nogal wat lui daar in den
Haag, dat klopt. Maar ik hoor je nooit als het over mannelijke politici
gaat.

Ger