Cartoonprotesten

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun Feb 19 20:39:01 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Omdat ze op ze eerste plaats haar werk niet doet, ze is overal behalve
waarvoor we haar betalen en een hoop onrust teweeg brengt en nu misschien
ook nog blijkt dat ze de boel opgelicht heeft. Ze vindt het heerlijk
blijkbaar om mensen tegen elkaar op te zetten. Je hebt het recht op mensen
te beledigen, die uitspraak zegt toch al genoeg.

Ger