Dekker heeft weer wat Asoatisch

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun Feb 19 20:32:12 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dan was dat een vergissing Bert :)))))))
Nee hoor, net zo oerdom. het gaat erom, wat dan?
Wat te doen als je weet dat mensen te goedkoop wonen, verplicht verhuizen omdat men meer is gaan verdienen?
De corporaties slopen aan een stuk door en zetten er dure woningen voor terug, daar is tenslotte veel meer aan verdient. Het probleem lost zich dus vanzelf op bij een juiste toewijzing. En daar zit meestal nu het probleem. Als het maar verhuurt is. En ja dus, die voortrekkerij bestaat. In Rotterdam zijn er plekken waar je niet eens meer in aanmerking als je niet genoeg verdient, en dat ligt niet aan het soort huis hoor maar aan de Leefbaren.

Ger