Dienstenrichtlijn is er door

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri Feb 17 14:12:10 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert Bakker wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> D66 was en is groot voorstander van de oorspronkelijke dienstenrichtlijn. Maar
> hij is door sociaal- en christendemocraten in Europa zó uitgekleed, dat
> Sophie in 't Veld vandaag toch tegen heeft gestemd in Brussel. De nu
> aangenomen dienstenrichtlijn is geen stap vooruit, maar eerder een stap
> achteruit. Meer protectie, meer afscherming van markten, meer kartels. Alsof
> onze concurrenten in Polen zitten of in Slovenië, en niet in China, India,
> Brazilië, de VS.

Zeg meneer de volksvertegenwoordiger, ik heb denk ik, een en andermaal
duidelijk gemaakt hier hoe hier 3000 arbeidplaatsen verloren zijn
gegaan. Heb jij al een beetje zicht op hoeveel subsidie daarbij over de
balk is gegaan, en hoeveel die ondernemer uitbetaald heeft gekregen?

Geef die Pfda-ers hier dan GVD ook een trap onder hun ballen.

Of heb ik iets gemist/over het hoofd gezien dat beslist de moeite waard
was?

Dromen we daarna weer eens fijn verder over Europa enzo, ok?

Henk Elegeert