922.000 arbeidsongeschikten???

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Feb 17 12:49:43 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martijn Meijering heeft op vrijdag, 17 feb 2006 om 01:27
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> Blote vrouw? Die heb gemist dan. Bij mij staat er een reclame van
> Idols.

bij mij een begeerlijke dame in bikini, niet wEg te krijgen, die me
helaas het lezen van het artikel onmogelijk maakte.
ik heb niks tegen begeerlijke dames. maar ze moet me niet van het lezen
afhouden. ;)

> Het is misschien zo'n dynamische reclame, die afhangt van je
> surfverleden
> ;-)

zal wel, weet niet, ben eeuwige computer newbie. ;)
maar bewust naar pornosites surfen, geloof jij dat van oma elma? ;)

> De laatste tijd krijg ik overigens vooral nep-spam voor Oprah
> Winfrey's boekenclub...

sja, wie weet waar jij allemaal heensurft dan. ;)

gr elma