Dienstenrichtlijn is er door

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Feb 17 11:53:43 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja, je kan een Pool of zo, die het werk komt verzetten tegen minder dan de helft van de prijs ook moeilijk concurentie noemen.
Dat begint pas bij een prijs van 10 of 20% of zo?
De Oekraniners gaan in Polen werken, de Polen komen hier werken, en waar gaan wij naartoe?

Wij mogen aan weer de slag straks als de Polen voldoende rechten hebben opgebouwd voor de WW en andere uitkeringen? Dat is toch al eens eerder gebeurd? Weet jij het nog? Toen kwam men ook tijdelijk om flink wat te verdienen.
Was dat niet in de tijd dat men uit het vliegtuig stapte en honderd gulden vond onder aan de trap? Men stapte eroverheen en zei, ik begin maandag pas:))))))
Bij mijn weten kwamen die ook niet uit China of India.

Ger