Referenda en hoe het niet moet !!!

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Feb 16 15:52:12 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ik ken het Amsterdamse model niet en evenmin de Venraayse situatie.
> Gokje, teveel CDA'ers en CDA look-alike lokale partijtjes in de
> raad...?

Nou kijk even: (+- 20 minuten) naar het ZORGVULDIG voor bereidde interview.

Komt ook: niet toevallig daags na het debatje in de raadzaal uitgezonden
door de lokale omroep !!! Of ben ik nu te achterdochtig?

Het interview is te zien op de website www.limburger.nl. Kies voor optie
‘Nieuws’ en daarna ‘Venray’. In de rechterkolom staat de link naar het
interview.
Of rechtstreeks:
http://www.i-medialimburg.nl/filmpjes/venray/joswaals.wmv

Nou, ik nomineer het voor het video'tje van het jaar. Tjonge jonge.

BTW: Die meneer die in die BMW-affaire werd genoemd (WEG 3000
arbeidsplaatsen/banen), ja, sorry ik kan er ook niets aan doen, maar
heeft ook iets met dat circuit van doen.

De plannen klonken ook al eits te fantastisch om waar te zijn.
Oeps, sorry referendum, bedoel ik, oh nee wacht even ....

Afijn, veel kijk en luister plezier. :)
Let ook even op zijn doodklop argument; 'communicatie' !!

Ik hoor het wel/graag ....

Henk Elegeert