Referenda en hoe het niet moet !!!

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Feb 16 12:37:59 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  terwijl alle partijen het
>
> Zou beter zijn inderdaad. Waarom is dat dan niet gebeurd Henk?

Omdat ze anderen verantwoordlijk houden. De Provincie, VROM, LNV, die
hebben fouten gemaakt. aldus de Pfda-er, niet de gemeente, die al zo'n
30 jaar gedoogd..

En nu willen ze wel eens weten wat het volk er van vindt. De VVD-ster
gevraagd wat nu eigenlijk het doel was, en dat ik me niet aan de indruk
kon onttrekken dat de politiek elkaar de hand boven het hoofd wilde
houden en geen standpunt over het circuit in durfde te nemen. Vandaar
het referendum. Daar kan niemand zich een buil aan vallen op deze manier.

Henk Elegeert