mohammed bij carnaval

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Tue Feb 14 22:40:19 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert Bakker wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ik hoop het toch niet. Juist bij carnaval heeft alles altijd gekund,

Nou nou, niet overdrijven Bert. Echt niet alles.

> en ieder
> jaar waren er wel actiegroepen (protestanten, feministen, homo's, cda'ers,
> janmaat) die geschokt waren als de wereld een spiegel werd voorgehouden door
> middel van de praalwagens.

Ja ja, als men vindt dat het door de beugel kan.

Het geDonnerpreek zit er diep in hoor. Ik meen dat we er hier een
commisssie voor hebben die er speciaal op let. Stel je voor zeg ....

Vertel je me even waar je mee wilt gaan doen, Bert. :)

> Dat gaan we toch niet ineens veranderen, nu?

Niet ineens, dat was al.

Henk Elegeert