APK in de gezondheidszorg

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Tue Feb 14 21:23:25 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Is er nog ergens een commissietje binnen D66 die dit onderwerp kan agenderen voordat het te laat is. Het zou wat zijn, euthanasie wegverzekerd....

Ik las in de Idee nog een stukje van Gerard Bos, nog mee in de programmacommissie gezeten, die opriep tot een debat binnen de partij over de maximaal toelaatbare kosten per gewonnen kwalitatief levensjaar o.i.d. die we met zijn allen bereid zijn om te betalen. Lijkt me mooi te combineren.

Groeten,
Mark Giebels

Mark Giebels