APK in de gezondheidszorg

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Mon Feb 13 09:27:18 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

Het is in NEderland nog (lang) geen Amerika wat het gezondheidszorgsysteem betreft, maar je zorgen deel ik wel. Zo heb ik op deze lijst ook al eens eerder gezegd dat ik grote twijfels heb bij het eventueel legaliseren van euthanasie in de VS, vanwege de rol van verzekeraars daar. Ook het zelfbeschikingsrecht is inderdaad een belangrijke reden heel voorzichtig te zijn met het verplicht uitbesteden van keuzes in de gezondheidszorg aan verzekeraars.

Groeten,
Mark Giebels