Nat. Clown de geus weer

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sat Feb 11 16:09:39 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger heeft op zaterdag, 11 feb 2006 om 15:27 (Europe/Amsterdam) het
volgende geschreven:

> Je snapt het niet Elma,

ik snap het heel goed ger

>  die lijsten zijn er al daar moeten we toch op gaan
> stemmen!!!!!

lieve schat (excusez ;) die partijen hebben toch 40 jaar de tijd gehad
om zelf een emancipatiebeleid op te zetten in de eigen partij

ik verstuurde al briefkaarten met 'stem op een vrouw' van de vereniging
voor vrouwen en gelijk staatsburgerschap toen d66 nog niet eens bestond

> dat legde ik al eerder uit, die kan je er alleen op zetten als die er
> zijn
> en mee willen doen.

dus moet je een beetje moeite doen om ze te krijgen
b.v. geen discriminerende dingen zeggen? ;)

> Ligt aan de grote van je gemeente, is die groot genoeg dan levert het
> ruimt
> op om het financieel te kunnen.

nee in een partij ligt het aan de partijtijgers die het voor het zeggen
hebben
of die uitnodigend genoeg zijn voor overbelaste vrouwen

> Dat wordt dan altijd koffie zetten lijkt me.

ga je mond spoelen ger. ;)
weet dat je het tegen een gepokte en gemazelde feministe hebt die
jongens als jij zo langzamerhand rauw lust. :)

> Ze gaan dus niet hoog op een
> lijst staan om wel in een machtspositie te komen of een meerderheid te
> vormen omdat ze machtspositie of meerderheid nog niet hebben.

nee, ger, ze gaan daar nog niet staan omdat ze nog of weer met te
weinig zijn en efficient de krachten moeten sparen

> Ik denk dat ik
> zo maar even een dutje ga doen tot mijn vrouw met de koffie komt:)))))

LOL,
en de meeste vrouwen hebben ook geen vrouw. maar dat snapte je geloof
ik al. ;)

> Teveel? Maar Elma toch, dit is het eerste wat we horen van het
> jongetje over
> emantipatie, dat kan dus nooit teveel zijn.

ik heb een slecht geheugen maar ik geloof dat hij al eerder een beetje
gedaan heeft, maar niet genoeg

> Ik ben erg voor emancipatie hoor,

zoals goering joden onder zijn beste vrienden had? ;/
of is deze te hard? dan zeg ik sorry, ik heb 'm te vroeg gemaakt.

>  behalve als vrouwen zich gedwongen laten
> emanciperen,

ik ken veel vrouwen maar niet eentje die zich gedwongen heeft laten
emanciperen
hoeveel van die gedwongen zielenpoten ken jij?

>  dat is nu juist weer niet liberaal. Je moet als vrouw meedoen
> omdat de mannen dat willen zo.
> Ik wil graag 2 klontjes suiker Elma:)))))

ROFLOL, heb je iets aan je handen soms. ;)

eene, dit was les één,
les twee gaat over de teef met de hoofddoek
oftewel the bitch in the burqa
oftewel de vrouwelijk uncle tom.

gr elma

en ik stuur deze lekker naar de hele lijst al is het tegen de
netiquette. jullie gooien me er dan maar vanaf als het niet mag.