Wat Lousewies had moeten zeggen...

Fri Feb 10 22:12:04 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat van die breekregel vind ik ook wat apart. Dat dat tot nu toe altijd
tot verlies heeft geleden wil niet zeggen dat dat altijd gebeurd. Als
het merendeel van onze oude stemmers dan juist wel weer op ons zouden
stemmen dan winnen we er bij. Ik hoor toch wel van veel mensen die niet
actief d66er waren maar meer qua stemmen dat ze nu voorlopig echt niet
weer op d66 stemmen. Helaas zullen we het dus nooit weten of wij die
harde regel een keer onderuit konden halen.

Maar het is denk ik net zo als met het H-woord... niet over beginnen....
dan verlies je.... Maar als op een gegeven moment iedereen wel overtuigd
is van het onhoudbare van die rente dan kan het je wel eens wat
opleveren, je moet echter dan wel je niet teveel van die ijzeren wet
aantrekken....

PS.... Ongeschreven regels? Ik meende dat men nu juist wat helderheid
wilde hebben? Dus ongeschreven regels zijn geen regels :-) Ik behoor de
geschreven regels te kennen en dat zijn er al veel te veel....