Lousewies van der Laan wil 'kabinet heel houden'

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Feb 10 21:18:33 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Elma,

En ik ben gewoon blij dat Mark Lousewies wat ruimte gunt. Zijn morele
oordeel over het moeten uittreden begrijp ik, zelf heb ik al eerder
aangegeven dat dat politiek niet de meest aangewezen weg is (want dan 4e
oppositiepartij), maar de wens gaat mij ter harte en Boris D. (zo afgekort
is het ook een echte boevennaam) had ook nooit moeten willen participeren
met benepen rechts, maar als je een stap zet moet je de consequenties dragen
en het ook afmaken.

En ik keek wel wat op van zijn reactie jegens Bart Meerdink over een door
mij ook niet begrepen lage reactie. Op het gbied van de moraliteit liggen de
zenuwen kennelijk wat opener.

Met vriendelijke groet,

Tjerk Jouwstra
Utrecht