Wat Lousewies had moeten zeggen...

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Feb 10 17:23:10 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Wat de meerderheid besluit accepteer je en je gaat het niet op de één of
> andere manier saboteren of tegenwerken. Dat is ondemocratisch. Hoe
> groter de meerderheid, des te sterker dat geldt.

Behalve natuurlijk als je van tevoren aankondigd stappen te nemen om niet
toch medeverantwoordelijk te zijn voor hetgeen zo tegen je principes ingaat.
Als je dan je kont draait en zo makkelijk over je principes heenstapt laat
dat zien wat je principes je waard zijn.
En straks? Mocht er wat erg vervelens gebeuren, en ik hoop maar niet,
roepen, wij waren ertegen? Die argumenten gaan dan gebruikt worden, let maar
op. Maar nogmaals, hopelijk is dat niet nodig.

Ger