Wat Lousewies had moeten zeggen...

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Fri Feb 10 09:49:22 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Thu, Feb 09, 2006 at 11:03:43PM +0100, Bart Meerdink wrote:

> Dat lijkt me moeilijk, want al sinds 20 december is de kritiek op D66
> niet van de lucht. En op de donderdagavond van het debat waren de
> commentaren al direct vernietigend.

Bart, ik had het natuurlijk niet over de standpuntbepaling in december
maar over het gedrag rond die donderdag. Die ochtend werd pas echt helder
dat D66 zou blijven zitten. Ik heb daar voor, op en na die dag commentaar
op gehad.

> Je bedoelt de LPF misschien? Die zei nee en bleek toch voor. D66 (de
> fractie) zei nee en bleef tegen.

De fractie zei 'ondenkbaar', en bleef toch in het kabinet. Pechtold
zij 'ik ga niet om', maar staat nu toch achter het kabinetsbesluit.

> Dat had de PvdA blijkbaar gesuggereerd, hoe weinig plausibel het op dit
> moment ook klinkt. Zie onderaan
> http://www.volkskrant.nl/den_haag/article151103.ece

Ik heb geen der partijbonzen de opbiechting van Dittrich horen ontkennen.
Jij wel?

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |