Cartoonoorlog: Oorspronkelijke publicatie staat online

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Thu Feb 9 23:26:55 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks heeft op donderdag, 9 feb 2006 om 22:47
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

>  Elma Ouwehand <e.ouwehand1 at CHELLO.NL>,
>
>  Ik ben nergens tegen. Ik vond 1 cartoon zelfs wel leuk (die met dat
>  balkje).

ik vond meerdere leuk

>  Ik, eerder,
>
>  Elma,
>
>  Natuurlijk doen die er wel toe. Waar de gevolgen van het handelen zo
>  ingrijpend zijn, doet het er toe wat degenen die daarvoor
> verantwoorde-
>  lijk zijn zoal beoogden.

denk je echt dat die deense tekenaars wilden dat er brandbommen naar
hun ambassades gingen en hun zuivel van de schappen? kom nou.

>  Ik zie zojuist bij Nova dat ik midden in de roos zat met m'n Hirsi
> Ali.
>  Ze ging wwer eens te keer als een ordinair viswijf.

heb ik nog niet gezien
weet nu waar ik straks naar ga kijken in de herhaling

>  Dat mens veroorzaakt nog eens een wereldoorlog...  :-(

volgens mij woont ZIJ niet in het egocentrisch universum ;)

grr elma (studerend voor viswijf. ;)