[ANTHRO-L] Cartoon Protests

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Thu Feb 9 14:58:02 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

dirkie heeft op woensdag, 8 feb 2006 om 22:11 (Europe/Amsterdam) het
volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Elephant dung heeft de reputatie dat het tijgers
> afschrikt, het is dus Kunst...
> Dat Mrs. C. er niet naartoe ging is political
> expediency.
> De republikeinen zouden waarschijnlijk wel de subsidie
> intrekken want een groot deel van hun achterban zijn
> nu de z.g. Evangelicals (stillborn xtians)

ROFLOL, dank dirkie voor deze grap.
ga ik de blits mee maken

> Het verhaal van de caricaturen is natuurlijk te gek
> voor woorden, en het is erg jammer dat Balkie waffelt.
> Maar ja hij en Donner zijn van die andere cultgroep,
> en zou het liefst afwillen van de vrijheid van
> meningsuiting.
> Het CIDI zijn gewoon, zoals dikwijls, oppertunisten.
> Zaten zij niet achter dat toneelstuk dat niet
> opgevoerd mocht worden met Croiset die gekke
> toneelspeler??

ik denk het niet, maar ik ben naief in deze

> Ik, als niet gelovige minderheid,

ik kan die club ook van binnen uit. ;)

> wordt al m'n hele
> levenlang door dit stelletje idioten geterrariseerd.
> Van de Zondagsrust tot abortuskliniek bombardementen
> tot Islamisch terrorasme aan toe etc etc etc. Veel te
> veel om op te noemen..

LOL

> Alles gebaseerd op een figment of the imagination,van
> een liefhebbende "god/allah/whatever" der wrake.

het is terug te voeren op mozes die van de berg afkomt met zijn tien
stenen tafelen met geboden op zijn rug en tot zijn woede constateert
dat het gelovige volkje druk doende is rond het gouden kalf.
gelovigen kun je ook werkelijk geen seconde alleen laten! ;)
(poverty and stupidity)

> Go figure de dichotomy...

leg uit ajb?

> De eeuwige herhaling is more to my liking :-))

leg uit ajb?

enne:

> CNN is not showing the negative caricatures of the likeness of Prophet
> Mohammed because the network believes its role is to cover the events
> surrounding the publication of the cartoons while not unnecessarily
> adding fuel to the controversy itself.

(citaat met dank aan henk vree)

cnn, heeft een slimme diplomatieke censor. ;)

gr elma