Jezus-Mohammed

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Wed Feb 8 14:34:10 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je bent me kwijt Elma. Ik dacht dat we het over de rechtvaardigheid en gewenstheid van de wet die beledigen verbiedt hadden, maar blijkbaar wil jij mij die wet slechts uitleggen. Is niet nodig. Overigens denk ik dat dat artikel dat beledigen verbiedt de extremisten slechts sterker maakt; geeft ze een extra rechtvaardiging en instrument om stennis te maken.

Groeten,
Mark Giebels

Mark Giebels