Nat. Clown de geus weer

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Wed Feb 8 14:08:43 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger heeft op dinsdag, 7 feb 2006 om 20:09 (Europe/Amsterdam) het
volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Vind ik ook, maar hoe dat zo komt?

heb je een uurtje of wat?

> Dat hoef ik niet te weten, dat heeft men in de partij of
> partijafdeling al
> uitgezocht, democratisch, met stemming.

nou, dan weet je toch op wie je stemmen gaat?
wat is je probleem?
de partij van jouw keuze heeft natuurlijk 50-50 mannen vrouwen
verdeling over de verkiesbare plaatsen.

> Ik ook, indien mogelijk.

de geus verwacht van jou vast geen wonderen. ;)

> vrijheid van he........:))))))

ja. en ik mag er met hoofdletters op reageren

> Ja hoor Elma, van mij mag je.
> En zo  vind ik dat het beneden alle epil om als minister door
> democratisch
> vastgestelde lijsten te willen fietsen, zonder er naar te kijken wie
> er op
> staan.

we verschillen van mening. de minister van emancipatie mag dat wel van
mij.

en als de geus heeft bereikt dat mensen even kijken of er ook vrouwen
hoog genoeg op de lijst staan vind ik dat prima.

gr elma