Deense 'cartoon-krant' voert Davidster in logo

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Wed Feb 8 10:25:52 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp heeft op dinsdag, 7 feb 2006 om 23:58 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Dat die Mosllimbroederschap achter de campagne zit, wil ik best
> geloven. En dat Israelische clubs de propaganda nauwgezet volgen, ook.
> Als die Broederschap 3 eigen prenten verzon in haar dossier dan moet
> dat toch makkelijk opvallen wegens de bekendheid van die Deense set
> cartoons.

ik begrijp uit de media dat de akeligste van die cartoons
oorspronkelijk niet in jyllandsposten hebben gestaan.
en die worden natuurlijk in de propaganda tegen denemarken en de eu
gebruikt.

> Waarom zou iemand 3 valse prenten verzinnen als zowel de
> krantenpagina's als het dossier bekend zijn?

omdat moslims zelden lezen waarvoor ze woedend de straat opgaan.
was bij rushdie ook zo. :(

ongeletterde menigten die vreselijk beledigd zijn in hun geloof. :(

ik haal george bernard shaw nog maar eens aan: er zijn maar twee
hoofdzonden: 'poverty and stupidity'.

> Terzijde: een op z'n kop staande Davidster is geen Davidster... Een
> platte aarde is geen aarde. Ben ik nou de skepticus?!

dat laatste snap ik niet?

gr elma