Peiling

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Wed Feb 8 08:52:08 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Tien jaar geleden deed ik mee aan een charette Leidse Rijn. In het atelier
van Maarten Scmidt zat Anke Colijn, die al een ontwerp maakte van een
duidelijke landmark van zo'n 250 meter. Later hebben we samen met onder meer
de PvdA de wenselijkheid van een dergelijke landmark in een amendement
bepleit.

Groet,

Tjerk