Geert Wilders zit weer te genieten

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Feb 7 19:33:53 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jij gaat dus ook met een chirt aan vol leuzen over wat voor, ik noem maar
even Ajax, kloteclub, in elk geval grote woorden tussen de Ajaxsupporters
staan?
Nadat je gemolesteerd bent beroep je op je vrijheid van meningsuiting, of
ben je verstandiger hou je het maar bij denken of er helemaal niet naartoe
gaan? Of geniet je van je recht in het ziekenhuisbed?
Stel dat je nog net op tijd kan weglopen. Jij zou aangifte gaan doen van het
feit dat ze je bedreigden? Ik denk dat de agent je zou vragen of je wel goed
bij je hoofd bent. En terecht.
Ik denk dat Geert Wilders dit aangrijpt om weer in de belangstelling te
staan, op een creatieve en zinnige wijze is hij er niet toe in staat, dus
hij moet iets. Ik heb het nog nooit gezien of gehoord van hem tenminste.
Ik keur de reacties in de diverse moslimlanden beslist niet goed hoor,
integendeel,maar juist olie op het vuur gooien is net zo verwerpelijk. Ook
als dat onderdeel is van het recht op je meningsuiting. Je hebt ook nog een
stuk verantwoordelijkheid, zeker als lid van de TK, die kan en mag je niet
verbergen achter je zg recht, en met het gemak van toch wel beschermt worden
door de maatschappij.

Ger