Hoe nu verder

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Tue Feb 7 18:53:38 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hear hear!!

Henk, ik begrijp je wanhoop. Het beeld blijft somber. Toch roep ik je op om
nog even binnenboord te blijven. Net als toentertijd na het paasakkoord. En
afgelopen week was ik blij dat je je nog druk maakt over de partij, en me
die tekst voor de petitie voorlegde. Was uit mijn hart gegrepen. Dat soort
acties geven mij weer het gevoel dat ik nog steeds bij de juiste partij zit.
Ondanks alles. Leden zoals jij, vrijzinnig-democraten in hart en nieren,
heeft de partij hard nodig, juist nu!

Groetjes,
Mark

Mark Giebels