Geert Wilders zit weer te genieten

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Feb 7 18:00:56 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Oh, zijn het dus bekenden van de Politie en Justitie? Of is het pas na
> drie keer, scheepsrecht? Dan mot ie wel aangifte blijven doen, Ger.

Nou, dan zijn het nu eens anderen, wat maakt dat nu uit?

> En een kooi en bodyguards?

Ook niet, dan moet ie nog gevoert worden.

> Nee, dat is nu net niet duidelijk. Men reageert hysterisch, alsof er een
> soort tijdbom in de kop zit die elk moment tot ontploffing kan komen,
> maar de reden is een volstrekt een raadsel. Maak een tekening van een
> willekeurige mohammed en elke moslim herkent er onmiddelijk DE mohammed
> in? Lijkt het plaatje dan? En hoe weten ze dat dan? Een collectief
> geheugen ofzo? "Ja ja, kijk dat is 'em!? Goede tekening, alleen het mag
> niet". Oh ok, dan maak ik wel een andere ....

Die reactie was er al toch. Waarom zo'n vuurtje nog eens gaan opstoken,
zeker als parlementarier?

Laat hem het vliegtuig dan maar pakken en erheen gaan, bekleedt met de
cartoons aan zijn lijf. En niet beschermd de boel ophitsen achter een
computerscherm.

Hij kan maar roepen en doen wat hij wil, wij beschermen hem toch wel. Je
hoeft het niet eens te zijn met hem als hij het heeft over het recht op
meningsuiting maar juist zaken waar het zo duidelijk van ligt hoe het ligt
en vooral hoe gevoelig het ligt hoef je niet perse nog eens te gaan
herhalen.

Ger