Geert Wilders zit weer te genieten

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Feb 7 17:14:02 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Op grond van welke voorspelende werking, dan?

Op het feit dat degenen die hem al eerder bedreigden alles zullen aangrijpen
om er weer mee verder te gaan.

> Kan ie mee naar Afghanistan. :)

Nee hoor, te lastig.

In de diverse landen is toch duidelijk hoe beledigend ze de cartoons ervaren
Als je daar als vertegenwoordiger van een stukje "politiek" aan mee doet en
de boel nog eens lekker wil oprakelen mag het toch duidelijk voor je zijn
dat er wat op komt.

> Jij bezit kennelijk over kennis die anderen ontberen. Hoe kom je daar
> aan? Of wil je beweren dat hij willes en wetens handeld?

Het feit dat men protesteerde zegt toch dat ze zich beledigd voelen, daarna
meende hij de cartoons nog eens op zijn site te moeten. Er is niks te
ontberen dus, voor nemand.

> Nee, ik mios de clue.

1 en 1 = nog altijd 2 Henk.

> Grossiert, maar waarin dan? Hoe wil de beledigde zijn gelijk aantonen,
> want op grond waarrvan hij/zij meent beledigd te zijn en dientengevolde
> iemand met de dood bedreigd?

> Alleen dat wat wijzigd (nieuwe datum, enzo), en opslaan als ....?

Ik zeg niet dat het de juiste weg is maar ik geloof wel dat ik zo iets zou
krijgen, daar komt ie weer.

Ger