Geert Wilders zit weer te genieten

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Tue Feb 7 16:38:34 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>

>>>Wel 40 stuks heeft hij er weer binnen.
>>
>>Afschuwelijk.
>
> Waarom, dan kon hij verwachten toch?

Op grond van welke voorspelende werking, dan?

> Alles went hoor Henk. Zeker als je toch geheel wordt beschermt.

Kan ie mee naar Afghanistan. :)

> Ja Henk, niet ik maar zij voelen zich beledigd, tja en als je dat tevoren
> weet...........

Jij bezit kennelijk over kennis die anderen ontberen. Hoe kom je daar
aan? Of wil je beweren dat hij willes en wetens handeld?

> Dat hoef ik niet, dat heeft hij zelf al gedaan toch.

Nee, ik mios de clue.

> Natuurlijk niet dulden, maar nog langer serieus nemen als je er in grossiert
> is wat moeilijker.

Grossiert, maar waarin dan? Hoe wil de beledigde zijn gelijk aantonen,
want op grond waarrvan hij/zij meent beledigd te zijn en dientengevolde
iemand met de dood bedreigd?

> Raar Henk, zo heten niet allemaal maar toch, zouden ze de formulieren al
> voorgedrukt hebben met zijn naam en zo erop?

Alleen dat wat wijzigd (nieuwe datum, enzo), en opslaan als ....?

Henk Elegeert