Cartoonoorlog: CIDI huichelt/El Tahweed Moskee doet aangifte tegen Wilders

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Tue Feb 7 16:21:17 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks heeft op dinsdag, 7 feb 2006 om 15:18
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Elma Ouwehand1 <e.ouwehand1 at CHELLO.NL>,
>
>  Ho, ho. Het CIDI stapte naar de rechter omdat het vindt dat de AEL
> Joden
>  dermate discrimineert in cartoons dat er misbruik wordt gemaakt van de
>  vrijheid van meningsuiting.

nou?
laat de rechter maar oordelen of dat zo is toch?

> Kennelijk geldt de vrijheid van meningsuiting
>  *wel* als het gaat om het zwartmaken van Moslims en *niet* als het
> gaat
>  om het zwartmaken van Joden als reactie op het eerste.

laat de rechter het uitmaken toch?
wat de AEL vindt zal me worst wezen

>  Uiteraard moet men niemand zwartmaken

grappen mogen altijd
moeten mogen

>  en dat gezeur over die vrijheid van
>  meningsuiting is zwaar overdreven.

ik wil de vrijheid hebben om over elke mij vijandig gezinde machthebber
of rotzak grappen te maken

>  Die vrijheid staat immers niet onder
>  druk.

ik vind van wel
brand stichten = intimidatie
mensen met keppeltjes uitschelden ook :((

> Het CIDI had natuurlijk, als men perse iets meende te moeten doen
>  (nogal onverstandig, lijkt mij) afstand moeten nemen van de
> Moslimcartoons

hoezo?
het cidi mag afstand nemen van wat het cidi zelf wil
kOm nou!

>  en de AEL kunnen vragen de Jodencartoons te verwijderen.

iets vragen mag altijd

>  Nu doet het CIDI aangifte tegen de AEL en de El Tawheed moskee bij
> mij om
>  de hoek tegen Wilders (ook fout, natuurlijk). Het wordt gekker en
> gekker.

nee, ze passen op mijn vrijheid van meningsuiting ook.

ik vind dat jij er niks van begrijpt.

gr elma