Geert Wilders zit weer te genieten

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Feb 7 08:07:10 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Afschuwelijk.

Waarom, dan kon hij verwachten toch?

> Op de aandacht mogelijk,maaropdebedreigingen minder, lijkt me.

Alles went hoor Henk. Zeker als je toch geheel wordt beschermt.

> Gewoon watte? Ger, blijf bij je standpunt, maar dit is onzin.

Ja Henk, niet ik maar zij voelen zich beledigd, tja en als je dat tevoren
weet...........

> Toond at nu eens aan, Ger.

Dat hoef ik niet, dat heeft hij zelf al gedaan toch.

> Je dus, is dus misplaatst.

> Uiteraard. Het zijn en blijven zaken die we niet dulden.

Natuurlijk niet dulden, maar nog langer serieus nemen als je er in grossiert
is wat moeilijker.

> Geen idee, van hen wordt gevraagd de wet te handhaven.

>  > stop maar in de kast naast de
>
> Als ze Ger heten, mogelijk.

Raar Henk, zo heten niet allemaal maar toch, zouden ze de formulieren al
voorgedrukt hebben met zijn naam en zo erop?

Ger