Hoe nu verder

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Tue Feb 7 08:00:48 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark,

In Nova gisteravond heette dat assertief, het feit dat Loes al 's ochtends
vroeg bij Balkenende en Zalm op de stoep atond. Toch heb ik wel vertrouwen
in haar. Ze heeft de wat meer agressieve benadering van politiek bedrijven
uit de States en dat bevalt me wel. Ik probeer al een tijdje de
autobiografie van Clinton te lezen, en bij zijn verkiezingen tot gouverneur
van Arkansas kreeg hij de meest beledigende spots om zijn oren (vergelijk
Koenders smalend gedrag tegen D66), maar binnen 24 uur had hij een
tegenspot, met humor, klaar om er tegenin te gaan. Als loes dat nu ook kan

Groet,

Tjerk